A SPAR Magyarország évek óta elkötelezett híve a minőségi és aktív életnek, melyet idén nyáron nem csak termékeivel, de egy országra szóló aktivitással is erősített.
Az Ország Szíve kampány arra ösztönözte a SPAR követőit, hogy porolják le a hátizsákjukat és fedezzék fel Magyarország csodás nevezetességeit. A program nem titkolt célja és egyben üzenete is az volt, hogy a résztvevők úgy tegyenek a minőségi életért és magukért, hogy közben élményeket gyűjtenek.
A kampányban a SPAR kiválasztott az ország számos látnivalója közül tizenhatot, ahonnan a látogatók egy szelfi feltöltésével tudtak bejelentkezni. Ha egy helyszínre meghatározott számú képfeltöltés érkezett, akkor az megjelent a térképen, az összes nevezetesség aktiválódásakor pedig a pontok összekötve egy szív alakot rajzoltak ki. Így valódi közösségi összefogás kellett ahhoz, hogy megdobbanjon az ország szíve.
A SPAR még egy dologban számított a közösség erejére: azt a vállalást tette, hogy ha legalább 1.000 kép beérkezik a kampány végéig, akkor 1.000.000 Ft-ot adományoz a Magyar Máltai Szeretetszolgálatnak.
Az augusztus 8-án útnak indított aktivitás első hétvégéjére összegyűlt az adományhoz szükséges képmennyiség. A kampány csúcspontját azonban augusztus 20-ára érte el, hiszen ekkorra vált aktívvá minden város, ekkorra dobbant meg az Ország Szíve.
A program sikerét a több mint 3.500 feltöltött kép is jól mutatja.
A 16 helyszín közül Lillafüred és Gyula voltak a legnépszerűbbek, ahonnan mintegy 860 db kép érkezett az aktivitás 13 napja alatt.
A kampány a SPAR által is képviselt életmód program része és annak erősítése volt, így elsődlegesen nem a nyereményekről szólt. Azonban a SPAR szereti meghálálni a közösségi összefogást, így az aktivitás értékes nyereményekkel is kiegészült!